دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم دو اتومبیل تیبا 2 و همچنین پراید 111 را با هم از نظر بازارهای فروش برای هر دو خودرو مقایسه نماییم درمیابیم که بازار فروش برای خودروی پراید خیلی بهتر می باشد چراکه این اتومبیل در میان مردم شناخته تر می باشد و با داشتن پراید این امکان را دارید که هر زمانی که میخواهید آن را به پول نقد تبدیل نمایید.

در مقابل اتومبیل تیبا 2 قرار دارد که علارغم وجود شهرت در میان مردم اما باز هم تا رسیدن به بازاری که پراید برای خودش دستوپا کرده است فاصله زیادی دارد

با اینحال چون در این بازه قیمتی هیچ خودروی رقیبی وجود ندارد، هر دو در بازار صفرکیلومترها برنده هستند.
شاید قدمت بیشتر پراید، نکته ای باشد که باعث شود خریداران با اطمینان بالاتر و آگاهی بیشتری نسبت به نقاط ضعف و قوت آن به سراغ خریدش بروند. از طرف دیگر، تیبا نسبت به پراید دارای مزیت هایی است و البته قیمت بالاتری دارد.

 

طرفدارهای افراطی آن را با 206 مقایسه می کنند. مصرف سوخت پایینی داردو هزینه های نگهداری و تعمیرش واقعا از 206 فرانسوی پایین تر است اما اگر بخواهیم منصف باشیم، نهایت می توان آن را مقابل پراید 111 قرار داد.

تیبا 2 مدت زمان زیادی در بازار حضور نداشته اما در همین زمان کم توانسته محبوبیت زیادی برای خود دست و پا کند و علاوه بر موضوع قیمت، از نظر طراحی هم در موقعیت خوبی قرار دارد. ایمنی آن از پراید بیشتر است و مدرن تر به نظر می رسد. همه اینها باعث می شود از برادر بزرگترش یعنی تیبای صندوق دار هم جلو بزند؛ حتی با وجود قیمت بیشتر.

منبع : تیبا

  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی