دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

طراحی داخلی سوناتا ۲۰۰۹ :

 

یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های که شرکت هیوندا و کره ای ها در حیطه خودروسازی دارند نمای داخلی خودروها می باشد

همیشه کره ای ها در ساختن قسمت درونی خودروهایشان دچار مشکل بودند و به هیچ وجه قادر به رقابت کردن با رقبای خود حتی ژاپنی ها نبوده اند

ولی طراحان و مهندسان هیوندا ایندفعه کار مهمی را انجام داده اند و دست به خلق اثری زده اند که در کلاس خود جزو برترین ها بوده است

چیزی که در این وسط شبیه به مدل قبلی می باشد غربالک ۴ شاخه فرمان می باشد .

نشان دهنده ها نیز همانند مدل پیشین متشکل از ۳ داره مجزا اما با حتی شکیل تر است. دریچه های کناری سیستم تهویه نیز تقریبا شبیه به دریچه های کناری سیستم تهویه مدل ۲۰۰۶ است اما در این بین قسمت میانی سینه خودرو کاملا دچار یک دگرگونی شده است و یک جراحی زیبایی فوق العاده موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته است.

قسمت میانی که در برگیرنده سیستم ناویگاتور خودرو می باشد به دلیل داشتن طراحی ساندویچی شکل که شامل ۲ نواردربرگیرنده دریچه های کولر به حالتی عمودی شکل و در بین آن سیستم ناویگاتور و ادوات خودرو قرار دارد، بیننده را نا خودآگاه به یاد طراحی داخلی نسل فعلی خودروی تویوتا پرادو می اندازد!

رنگ بندی ها و ترکیب طرح چوب و آلومینیوم نمای داخل اتومبیل نیز زیبا و چشم نواز است و مهم تر از همه آنکه دیگر از آن ادوات و دکمه های بزرگ دایره ای شکل در وسط سینه اتومبیل که بیننده را یاد طرح های دهه نود میلادی می انداخت خبری نیست!

طرح جدید دکوراتیو داخلی سوناتا ۲۰۰۹ که با توجه به آنکه سوناتا ۲۰۰۶ از لحاظ فنی دارای نقص آنچنانی نبوده و افکار عمومی نسبت به کارکرد فنی آن دید خوبی دارند و نیازی به بهسازی فنی سوناتا حداقل در بازار های آسیا و خاورمیانه نبود، شاید مهم ترین دلیل پرداخت اختلاف قیمتی بین دو مدل توسط خریدار باشد و این بزرگ ترین برگ برنده این محصول تازه از راه رسیده است که می تواند امتیاز بزرگی برای سوناتا ۲۰۰۹ باشد.

سخن پایانی اینکه کمپانی هیوندای با موفقیت توانسته نقص های مدل پیشین سوناتا را رفع کرده و گام بزرگی را برای رسیدن به موفقیت که بی شک برای کمپانی هایی با استراتـژی هیوندای کسب سهم بیشتری از بازار پر تب و تاب خودرو است، بردارد.

 منبع : سوناتا هیوندا

  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی