دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

درسال ۱۹۹۸ زمانی که پژو ۲۰۶ به بازار جهانی عرضه گردید خیلی زود به یکی از زیباترین خودروهای هاچ بک  جهان بدل گردید .

پژو ۲۰۶ به راحتی قادر بود تا با خودروهای برتر زمان خود رقابت کند . مثل فولکس واگن گلف که در زمان یکی از بهترین خودروهای آن زمان بود.

اکنون حدود ۱۶ سال می باشد که از عرضه پژو ۲۰۶ می گذرد و با این گذر زمان دیگر نمیتوان از جذابیت این خودرو حرف زیادی زد .

درست است که این اتومبیل کماکان متانت و زیبایی خودش را حفظ نموده است اما به هر حال به یک خودروی قدیمی بدل گشته است و توان رقابت با خودروهای جدید را ندارد حتی این خودرو توان رقابت با خودروهای کره ای را هم دیگر ندارد .

کابین ۲۰۶ نسبت به بدنه‌ی آن هنوز هم چهره‌ی جذاب‌تری را به نمایش می‌گذارد. البته باز هم اگر به مقایسه‌ی آن با رقبای روز بپردازیم نکته‌ی مثبتی در بخش داخلی ۲۰۶ مشاهده نخواهیم کرد.

در طرف مقابل ۲۰۸ به لطف زبان طراحی جدید پژو که توسط پیر اوتیه توسعه داده شده است، زیبایی و جذابیت بسیاری را با خود به همراه دارد. به جرات می‌توان این خودرو را یکی از زیبا‌ترین هاچ‌بک‌های موجود دانست. کابین این خودرو نیز از طراحی زیبایی برخوردار است و هنوز هم می‌توان DNA پژو ۲۰۶ را در آن مشاهده کرد.

طبق بررسی‌های انجام شده، کابین ۲۰۸ از کیفیت بالایی برخوردار است، اما همچنان با بهترین‌های این کلاس مانند فولکس واگن پولو فاصله دارد.

ارگونومی و چینش قطعات نیز به خوبی انجام شده است. غربیلک فرمان نیز اندازه‌ی کوچک‌تری نسبت به همتایان خود دارد تا حال و هوای اسپرت‌تری به راننده القا کند.

 

فضای داخلی به خصوص در قسمت سرنشینان عقب و صندوق بار یکی از بخش‌هایی بود که مالکان ۲۰۶ از آن رضایت کافی نداشتند.

البته خودرو‌های هاچ‌بک همواره در بخش فضای داخلی از فضای کافی برخوردار هستند و فلسفه‌ی ساخت آن‌ها با خودرو‌های خانوادگی و جادار متفاوت است.

با این حال پژو با افزایش فاصله‌ی بین دو محور و بهینه‌سازی ‌های متعدد موفق با افزایش فضای سرنشینان و صندوق بار شده است. به عنوان مثال فضای صندوق بار ۲۰۶ برابر ۲۴۵ لیتر و فضای بار در ۲۰۸ با ۶۶ لیتر افزایش، به ۳۱۱ لیتر رسیده است.

منبع : پژو 206 

  • ۹۵/۰۸/۰۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی