دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

عقیده کمپانی اطلس خودرو این می باشد که فروش رفتن یک محصول به معنای پایان یافتن ارتباط میان مشتری و فروشنده نمی باشد از این رو این شرکت مستقر نمودن سازمان خدمات بعد از فروش را تنها به قصد حفظ نمودن حقوق مشتریان ایجاد نموده است و این هدف را در اولویت کار شرکت گذاشته است .

هر اتوموبیلی که مشتری خریداری نماید این امکان را برای وی به وجود می آورد که از شرایط گارانتی آن استفاده نماید .

سرویس های دوره ای و خدمات تعمیراتی در دوران تضمین توسط  شبکه عاملیتهای مجازخدمات پس از فروش در سراسر کشور به مشتریان ارائه می گردد .

 

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال 1386 در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.

امروز دامنه فعالیت های اطلس خودرو از تنوع فروش خودروهای کیاموتورز گرفته تا نحوه متمایز خدمت رسانی به تمامی مشتریان خانواده کیا در سراسر کشور؛ گسترش قابل توجهی یافته است.

تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحلیل و توسعه هدفمند شبکه خدمات پس از فروش، تجهیز سرویس‌های امدادی، ایجاد مسیرهای جدید فروش، استفاده از روشهای بازاریابی هدفمند در راستای شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، ایجاد بستر مناسب و هدفمند جهت اشتغال زایی و انتقال دانش، از جمله تحولاتی هستند که با فعالیت شبانه روزی اعضای خانواده اطلس خودرو در اقصی نقاط کشور به دست آمده است.

برخی روش‌هایی که به یمن انتقال دانش یک کمپانی خودروساز بین‌المللی، در داخل کشور اجرا شده است، عملا به الگویی برای سایر فعالان این عرصه مبدل شده و بدون شک شرکت اطلس خودرو زمینه‌ساز تغییرات گسترده‌ای در حوزه خودرو کشور بوده است. عرضه محصولات متعدد و متنوع، بخشی از استراتژی این شرکت است که به دلیل تفاوت با استراتژی‌های مرسوم بازار و به منظور برآورده ساختن طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان و خانواده های ایرانی به عنوان یک عامل تمایز در فضای رقابتی کشور مطرح شده است.

شرکت اطلس خودرو در طی این سال‌ها بر تنوع و تعدد محصولات خود و متناسب‌سازی آن با نیازهای بازار اقدام نموده و آموزه‌هایی را برای بازار ایران به همراه داشته است که لزوماً یک محصول، یک روش فروش ندارد. این تنوع و تغییر گسترده، البته با ریسک‌هایی نیز همراه بوده است که ‌ پیچیدگی‌ های خاص خود را در انتخاب بهترین استراتژی به دنبال داشته است از جمله آن می توان به بومی سازی دانش های انتقال یافته اشاره کرد.

توسعه خدمات تحت اینترنتی شرکت اطلس خودرو از دیگر مواردی است که این شرکت در مسیر ایجاد ارتباط با مشتریان به کار گرفته است و اجراء آن موجب ایجاد روش ارتباط ساده و تسهیل ارایه محصولات، خدمات و خریدهای مجازی جهت توسعه تجارت الکترونیکی کشور شده است.

حضور بیش از 700 نیروی متخصص در شرکت و شبکه عاملین در حوزه های مختلف ، فروش ، خدمات پس از فروش ، انبار داری و بازاریابی گواه اهمیت به کارگیری استعداد و توان نیروهای کارآمد در راستای خدمت رسانی به خانواده بزرگ کیا و همچنین افزایش رضایتمندی و وفاداری آنها به مشتریان است.

 

همچنین با تکیه بر دانش فنی امکان برخورداری از دوره های فنی جهت عاملیتهای مجاز و دوره های آشنایی با خودرو جهت مالکین امکان پذیر می باشد همچنان که تمامی سرویسها طبق ضوابط شرکت کیا موتورز ارائه می گردد.

 

امکان برخورداری از نصب قطعات اصلی نیز از طریق شبکه عاملین مجاز خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد.

منبع : کیاموتورز

  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی