دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بین الملل :

اتوموبیل مستر رنو که یک خودروی ون تجاری محسوب می گردد برای مدل سال ۲۰۱۴ جدید و به روز گردیده است.

در سال ۲۰۱۴ در کشور انگلستان از این اتوموبیل در نمایشگاه های اتوموبیل های تجاری مراسم رونمایی به عمل آمد .

طبق گزارشی که خبر خودرو ارایه کرده است این اتوموبیل تا چند وقت دیگر با مجموعه ای جدید از موتورهای تواین توربو می آید که با این شرایط این خودرو مصرف سوخت کمتری حتی  تا ۱٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و همچنین قدرت بیشتری را برای این مدل ها به وجود می آورد

تمام موتورهای این خودرو دیزلی با ظرفیت ۲٫۳ لیتر و با قدرت ۱۰۹، ۱۲۶، ۱۳۵ یا ۱۶۴ اسب بخار در بازارهای اروپایی هستند.

میزان مصرف سوخت تمام مدل های این خودرو بهبود یافته و اکنون بهترین مدل این خودرو با موتور ۱۶۴ اسب بخار میزان مصرف سوخت ۶٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. رنو اعلام کرده است که راننده می تواند با فشردن دکمه ECOmode میزان مصرف سوخت را حتی تا ۱۰ درصد کاهش دهد.

بدنه مستر جدید دارای قسمت جلوی اصلاح شده به همراه جلو پنجره جدیدی است که نشان رنو در آن به کار رفته است.

ویژگی های ایمنی این خودرو شامل سیستم ESC پیشرفته، کمک استارت در سراشیبی و کمک نوسان بارکش است که به افزایش مقاومت در برف، شن و گل کمک می کند.

هم چنین مدل های مختلف این خودرو از مانیتور فشار باد تایر، فرمان الکترونیکی و یک آینه دید عریض انتخابی بهره می برند.

بیش از ۳۵۰ نسخه مستر با طول، ارتفاع و ساختار صندلی های متفاوت در بازارهای مختلف وجود دارند.

رنو مستر مدل ۲۰۱۴ در فرانسه ساخته خواهد شد و پیش فروش آن برای شبکه فروش فرانسوی رنو از ماه آینده آغاز شده و تحویل این خودرو در ماه اوت خواهد بود.

رنو مستر از خودروهای ون کلاس متوسط-بالا است که از سال ۱۹۸۰ توسط خودروسازی فرانسوی، رنو تولید می‌شود. تاکنون سه نسل از این خودروها تولید شده در استایل‌ها و سایزهای متفاوتی تولید شده است.

رنو، (به فرانسوی: Renault) شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تریلر، تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودروهای برقی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکس‌واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا شناخته‌شد. این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد.

شرکت رنو مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا، شرکت ترکیه‌ای اویاک-رنو، شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارس می‌باشد. این شرکت هم‌چنین ۴۳٫۴٪ درصد از سهام شرکت ژاپنی نیسان و ۲۵٪ درصد از شرکت روسی آوتوواز را نیز در اختیار دارد. در حال حاضر کارلوس غصن در جایگاه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره رنو، عملأ سکان رهبری این شرکت فرانسوی را در دست دارد. وی همین مناصب را نیز در شرکت ژاپنی نیسان برعهده دارد.

این دو کمپانی پس از مشارکت در راه‌اندازی گروه رنو-نیسان آلیانس، هم‌اکنون در قالب این گروه، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته می‌شوند. دولت فرانسه با در اختیار داشتن ۱۵٪ درصد از سهام رنو، بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود.

شرکت رنو فعالیت گسترده‌ای نیز در مسابقات اتومبیل‌رانی و موتوراسپرت داشته و تیم فرمول یک رنو در طول سال‌های گذشته، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فرمول یک بوده‌است.

منبع : رنو 

  • ۹۵/۰۸/۰۳
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی