دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پژو ۳۰۱ تنها خودرویی می باشد که از میان همه وعده هایی که پژو داده است به ایران رسیده است .

این خودرو در حال حاضر در مرکز تحقیقات شرکت ایران خودرو می باشد .

با در نظر گرفتن اینکه شرکت ایران خودرو تحقیقات خود را بر روی این اتوموبیل آغاز نموده است پیش بینی می گردد که دست کم طی ۳ ماه اول سال خبرهایی از وارد شدن این خودرو به صورت CBU در بازارهای ایران به گوش رسد .

با وارد شدن کامل این خودرو به احتمال قیمت این اتوموبیل برای مدل اتوماتیک این خودرو احتمالا ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان خواهد بود

برای کسب سهم از بازار از دست رفته پژو، این خودرو در ۲ مدل اتوماتیک ۴ سرعته و ۵ سرعته دستی عرضه خواهد شد تا در بهترین حالت طی مدت زمان ۱۲ ماه خط تولید ۳۰۱ در ایران خودرو آماده شود و ۳۰۱ پس از ایرانی سازی بخش هایی مانند تریم داخلی و مشخصات فنی آماده ورود به خطوط تولید شود.

۳۰۱ با این شرایط در خوشبینانه ترین حالت از سال ۹۵ وارد فاز تولید انبوه می شود و طی یک سال تولید تکلیف خروج ۴۰۵ از سبد محصولات ایران خودرو را تعیین می کند.

در این بین ایران خودرو خانواده پارس را همچنان به تولید خواهد رساند و همزمان با اوج گرفتن تولید ۳۰۱ ، نسخه فیس لیفت پارس به بازار معرفی می شود تا در کنار محصول لوکس ایران خودرو یعنی دنا خط و نشان جدی برای چینی های مرز ۵۰ میلیون تومان بکشد.

 

۳۰۱ در جهان با چه مشخصات فنی عرضه می شود؟

 اکنون سه موتور برای پژو ۳۰۱ درنظر گرفته شده است. اولین موتور ۱٫۶ لیتری چهارسیلندر با تکنولوژی VTi است که ۱۱۵ اسب بخار نیرو تولید می کند. موتور ۱٫۲ لیتری سه سیلندر با توان ۷۲ اسب بخار و موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر HDi دیزلی با قدرت ۹۲ اسب بخار هم قابل انتخاب می باشند.

وزن ۳۰۱ نیز مشابه ۴۰۵ عددی حدود ۱٫۱ تن به صورت خالص را نشان می دهد که با توجه به شباهت با پژو ۲۰۶ صندوقدار و احتمال بهره گیری از مشخصات فنی مشابه این خودرو می تواند شتابی حدود ۱۲ ثانیه با گیربکس دستی و ۱۳ ثانیه با گیربکس اتوماتیک داشته باشد. مصرف آن نیز با ثبت عددی حدود ۷٫۵ لیتر در سیکل ترکیبی حدود یک لیتر از استاندارد موتور یورو ۶ جهانی اش بیشتر خواهد بود.

منبع : پژو 405 

  • ۹۵/۰۸/۰۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی