دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در سال ۱۳۸۵ زمانی که مجوز واردات اتوموبیل به کشورمان مجددا داده شد کمپانی آسان موتور به دنبال گرفتن مجوز واردات ۵ نوع خودرو رفت این ۵ مدل خودرو شامل : کوپه و سانتافه و توسان وسوناتا و آزرا بود .

در سال ۱۳۸۸ بود که آسان موتور به روز ترین اتوموبیل های شرکت هیوندا را بر طبق استاندارد های اروپایی به دیگر مدل های خودروهای شرکت خود افزود. از جمله این خودروهای جدید : جنسیس و IX55 و I30 می بودند .

در حال حاضر هم با در نظر گرفتن موقعیت و خودروهای جدید همراه با کیفیت خوب و البته مشتری پسند را به کشورمان وارد نموده و به دست کسانی که خودروهای این برند را دوست دارند قرار می رهد .

 

شرکت آسان موتور در نیل به اهداف ذیل همواره تلاش می نماید:

– ایجاد شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور
در حال حاضر شرکت آسان موتور با تامین سهم عمده ای از نیاز خودروهای وارداتی در کشور و با ارائه خدمات گسترده و روبه رشد بعنوان یکی از عمده واردکنندگان خودرو و ارائه دهندگان خدمات خودرو در سطح کشور فعالیت می نماید.

– فراهم نمودن شبکه خدمات پس از فروش
این شرکت با هدف ارایه خدمات گسترده و با کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی و نیز استانداردهای مصوب وزارت صنعت ، معدن و تجارت توسط عاملیتهای مجاز خود اقدام به سرویس دهی به دارندگان خودروهای هیوندای نموده و قدمهای استواری را در جلب رضایت مشتریان ارجمند برداشته است.
در این میان آموزش و به روز نگهداشتن اطلاعات فنی پرسنل در شبکه خدمات پس از فروش بصورت مستمر و با جدیت پی گیری می شود تا در ارائه خدمات به صورت حرفه ای و استاندارد به مشتریان خللی وارد نشود.

– تامین قطعات اصلی GENUINE PARTSو با کیفیت
از آنجا که جلب رضایت و رفاه حال مشتریان محترم از مهمترین اهداف شرکت آسان موتور می باشد مدیریت چرخه تامین قطعات اصلی Genuine Parts در کوتاهترین زمان ممکن همواره و با نظارت مستمر ا نجام می پذیرد.

– راه اندازی و بهبود مستمر Customer Service
احساس مسوولیت در قبال تحقق هدف والای رضایتمندی مشتریان ، شرکت آسان موتور را بر آن داشت تا با استفرار واحد ارتباط با مشتریان ) HYUNDAI CUSTOMER CARE CENTER (HCCC ، و با در نظر گرفتن کانالهای ارتباطی مختلف نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات آنان اقدام نماید.

 

شرکت هیوندای موتور ددر سال ۱۹۶۷ در کشور کره جنوبی تاسیس شد. آنچه در این سالها هیوندای موتور را از سایرشرکتهای سازنده خودرو متمایز نموده است ، داشتن افراد پرتوانی است که قادرند آرزوهای غیرممکن را ممکن سازند.

 

با تغییر در توقعات افراد از خودرو و منسوخ شدن مفهوم قدیمی وسیله نقلیه و گره خوردن خودروی شخصی با زندگی مصرف کنندگان، شرکت هیوندای موتور نیز با شعار جدید NEW THINKING, NEW POSSIBLITIES در راستای ایجاد فرهنگ جدید خودرویی قدم برداشت.

شعار جدید شرکت هیوندای انعکاسی از اراده این شرکت در خلق احتمالات جدید NEW POSSIBILITIESبا تشویق و ترغیب به ایجاد تفکر جدید NEW THINKING و در راستای خدمت رسانی به مردم دنیا می باشد.

بیش از چهار دهه فعالیت، رشد مستمر و دائمی به همراه تولید خودروهای با کیفت و ارائه خدمات منحصر به فرد موجب شد تا شرکت هیوندای در میان برترین خودروسازان جهان قرار گیرد و نام تجاری آن در میان ۱۰۰ نام تجاری برتر جهان بدرخشد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ به گزارش شرکت اینتربرند در جایگاه ۴۳ برترین برندهای دنیا و به عنوان سریعترین رشد در میان شرکت های خودرویی دنیا دست یافت.

 منبع : هیوندا 

  • ۹۵/۰۸/۰۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی