دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
طبق گزارش ارایه شده توسط خبر گزاری صدا و سیما :
اتوموبیل جدید شرکت پارس خودرو که ۲۵ درصد آن ساخت ایران می باشد تولید انبوهش را آغاز نموده است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بر این شده است که تعداد ۱۸ هزار دستگاه از این محصول جدید تا آخر امسال تولید گردد و به بازار ها وارد گردد .
در مراسمی که برای رونمایی از این محصول جدید برگزار شده بود قائم مقام گروه اتوموبیل سازی سایپا و مدیر عامل کمپانی پارس خودرو بیان داشت :
طی چند سال پشت سر گذاشته صنعت خودرو شرایط سختی را داشته است و حالا بعد از رد کردن تحریم ها و همچنین اجرا کردن  برنامه جامع مشترک با طرف فرانسوی علاوه بر تولید محصولات جدید میزان تولید محصولات خود را افزایش دادیم.
ناصر آقامحمدی افزود: پیش بینی می شود حجم فروش پارس خودرو تا پایان امسال نسبت به سال گذشته ۲٫۵ برابر افزایش یابد و این درحالی است که رشد محصولات غیر پرایدی پارس خودرو تا ۱۱۶ درصد افزایش خواهد یافت.
وی گفت: پارس خودرو همواره بر کیفیت و رضایت مشتریان تاکید دارد و این شرکت با دور شدن از شرایط رکودی سالهای گذشته با معماری مالی مدیر عامل گروه سایپا ، در مسیر سوددهی قرار گرفته است.
وی افزود: ما همگام با سیاست های وزارت صنعت معدن تجارت در افزایش ساخت داخل محصولات جدید تاکید داریم و از برنامه های ما تولید محصولات جدید و مشترک با رنو خواهد بود.
*هر سال ۲ محصول جدید در ایران تولید می کنیم
مدیرعامل شرکت رنو پارس گفت : شرکت رنو فرانسه تصمیم دارد هر سال ۱ تا ۲ محصول جدید در ایران تولید و روانه بازار کند.
پیمان کارگر در مراسم رونمایی از رنوساندرو استپ وی ؛ ان را یک خودرو کراس اور کوچک شهری معرفی کرد و افزود : در کل دنیا خودروهای کراس اور کوچک شهری مشتریان زیادی دارد و مردم از این نوع خودروها استقبال می کنند ، در بازار ایران هم این روند دیده می شود و مردم این نوع خودروها را دوست دارند.
وی گفت : استپ وی دومین محصول شرکت رنو فرانسه بعد از رنو ساندرو است که با اجرایی شدن برجام در ایران و شرکت پارس خودرو تولید می شود ، این خودرو از یک گیربکس GH2 بهره می برد که از ویژگی های ان کاهش مصرف سوخت و افزایش قدرت موتور است.
کارگر افزود : رنو ساندرو استپ وی بر روی پلتفرم خودرو ال ۹۰ تولید شده است و با توجه به اهمیتی که ما به کیفیت محصول می دهیم از امروز چالش اساسی ما حفظ همین کیفیت است.
وی گفت : این خودرو در شش رنگ شامل مشکی ، سفید ، قرمز ، ابی ، خاکستری و نقره ای تولید می شود.
حیدر ، مدیر پروژه تولید رنو ساندرو استپ وی هم گفت : تولید این خودرو با ۲۵ درصد ساخت داخل شروع شده و قرار است تا پایان امسال ۱۸ هزار دستگاه از این خودرو تولید و به بازار عرضه شود.
حیدر افزود : شرط ما برای تولید این محصول قیمت مناسب ، کیفیت خوب و گستردگی خدمات پس از فروش همچنین توزیع قطعات و لوازم یدکی ان در شبکه توزیع بود که اکنون همه این موارد محقق شده است .
وی با بیان اینکه شاخص های کیفی رنو خیلی سختگیرانه بود و ما موفق شدیم ۴۰ شاخص  ان تامین کنیم ، گفت : طراحی زیبا و ساده ، کاربردی و قابل اعتماد بودن ، دوام و ایمنی بالای قطعات ، همچنین موتور قوی و کم مصرف از مزیت های رنوساندرو استپ وی است.
حیدر افزود : موتور این خودرو از نوع ” کی ، ۴ ، ان ” چهارسیلندر و ۱۶ سوپاپ با ۱۰۵ اسب بخار قدرت است ، مصرف سوخت مدل دستی این خودرو ۶٫۶ لیتر و مدل اتومات ان ۸٫۴ لیتر است.
  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی