دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آپشن ها و تجهیرات رفاهی ساینا :

فضای درونی اتاق ساینا و فرم داشبورد این خودرو تفاوتی با تیبا نمی کند و هنگامی که وارد این خودرو می شوید هیچ چیزی که شما را به وجد بیاورد و برایتان جدید باشد مشاهده نخواهید کرد .

وقتی داشبورد ساینا را نگاه می کنید می بینید که فرم کلی آن کپی شده از تیبا می باشد تنها چیزی که در این بین می تواند تفاوت میان ساینا و تیبا را هویدا سازد جزییات می باشند .

بطور مثال داشبورد از رنگ طوسی روشن به خاکستری تغییر پیدا کرده و بخش‌ هایی از کنسول میانی و دستگیره درها با رنگ نقره ‌ای رنگ ‌آمیزی شده ‌اند.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که در مدت کوتاهی که این خودرو به مشتری تحویل داده شده، رنگ دستگیره درها در اثر استفاده پاک شده است، که خود جای سوال دارد که آیا تمامی قطعات این خودرو عمری این چنین کوتاه دارند یا تنها دستگیره ‌ها هستند که با چنین وضعی رو‌ به‌ رو شده‌ اند؟

 

همانطور که گفتیم ساینا در نسخه لوکس امکانات رفاهی نسبتا خوبی را در اختیارتان قرار می ‌دهد که به ‌عنوان مثال می‌ توان به شیشه‌ بالابر های برقی برای هر چهار در، آینه ‌های جانبی تاشو با قابلیت تنظیم برقی، دماسنج محیط خارجی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، کولر دیجیتال، کیسه ‌های هوا برای راننده و سرنشین، ترمز ABS و EBD و همچنین سنسور دنده عقب اشاره کرد.

شاید این آپشن‌ ها در نگاه اول بسیار پیش‌ پا افتاده و ابتدایی به‌ نظر برسند، اما بسیاری از خودرو های این رده فاقد هرگونه آپشنی بوده که این یک برگ برنده برای ساینا محسوب می ‌شود.

کنسول میانی جلوه ‌ای خاص به کابین بخشیده، زیرا وجود کولر دیجیتال به همراه نمایشگر و همچنین سیستم صوتی MP3 که مجهز به درگاه USB و AUX است، هماهنگی زیادی با یکدیگر دارند اما همچنان دریچه های خروجی سیستم تهویه مطبوع بسیار بی کیفیت و زشت به نظر می رسند.

 

بهبود راحتی صندلی های جلو در مورد صندلی ‌های عقب نیز صادق است. همچنین سه عدد پشت سری قابل تنظیم از دیگر نکاتی است که فضای عقب ساینا را از تیبا متفاوت می ‌سازد.

درکل می ‌توان کابین ساینا را نسبت به تیبا و یا حتی خودرو های هم‌ رده ‌اش برتر دانست، اما موضوعی که می تواند انتقاد ها را به سوی کابین ساینا روانه کند، موضوع مونتاژ بی‌ دقت قطعات داشبورد و تودری‌ ها بوده که ظاهری غیر منظم را برای کابین ایجاد کرده است.

 منبع : تیبا

  • ۹۵/۰۸/۰۱
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی