دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

طبق اخباری که مدیرعامل کرمان موتور در اختیار گذاشته است کمپانی کرمان موتور با شرکت هیوندا موجود در کره جنوبی قراردادی مبنی بر تولید اتوموبیل های کمپانیهیوندا در شهر ارگ جدید بم منعقد نموده است .

سامان فیروزی گفت :

پس از انعقاد این قرار داد قرار شده است در تاریخ دی ماه همین سال اتوموبیل هایهیوندا در ایران به تولید برسند

بنا بر گفته ایشان قرار شده است ابتدا قرار است دو خودروی هیوندا آی ۱۰ و همچنین آی ۲۰ در کرمان خودرو به تولید برسد و همه تلاش ها به کار گرفته شود تا خودروهای بهتر و با کیفیت تر هم در برنامه کاری قرار گیرد .

فیروزی با تاکید بر اینکه لغو تحریم ها به واسطه برجام، فصل تازه ای در اقتصاد ایران و به ویژه صنعت خودروسازی کشور گشوده است، تصریح کرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی که با شرکای جدید خود به امضا می رسانند، از یک سو به إیجاد اشتغال بیشتر کمک کرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می  دهند.
مدیرعامل کرمان موتور متذکر شد: شرکت های إیرانی، باید با قراردادهای مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تکنولوژی شرکای خارجی خود بهره مند شوند. وی در پایان اولویت اصلی کرمان موتور را گسترش همکاری با شرکای فعلی و آغاز همکاری جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست، که در همین راستا قرارداد هیوندای موتور کره جنوبی به امضا رسیده است.

گروه صنعتی کرمان موتور یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در دی ماه ۱۳۶۹ با نام صنایع خودروسازی کرمانبرای واردات مدل‌های مختلف خودروهای دوو تأسیس شد و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد.

مدیرعامل این شرکت از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ ابوالفضل سجادی بود.

کرمان خودرو در سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ با واردات و مونتاژ خودروهای شرکت کره‌ای دوو به سود کلانی رسید، اما در سال ۱۳۸۱ پس از خرید دوو توسط شرکت آمریکایی جنرال موتورز و قطع همکاری «جنرال موتورز دوو» با کرمان خودرو به دلیلتحریم‌های آمریکا علیه ایران، این شرکت با ایجاد سه شرکت دیگر راین خودرو، بم خودرو ومدیران خودرو، در پی مونتاژ و واردات خودروهای شرکت آلمانی فولکس واگن، شرکت کره‌ای هیوندای و خودروهای ارزان قیمت چینی شرکت لیفان برآمد. بحران‌های مالیکرمان خودرو همانند دیگر شرکت‌های خودروسازی ایرانی موجب شد تا در ۱۳۸۳ مبلغ ۹۲٫۰۶ میلیون دلار از حساب ذخیره ارزی به این شرکت پرداخت شود.حدود نیمی از سهام شرکت کرمان خودرو متعلق به مؤسسه خیریه مولی‌الموحدین و نیمی دیگر متعلق به سازمان عمران کرمان است و چهار درصد سهام این شرکت از بدو تأسیس به گروهی از مدیران فنی تعلق داشته است. شرکت خودرو سازی کارمانیا زیر مجموعه شرکت کرمان موتور است که محصولات Byd چین را در ایران به فروش می رساند

منبع : کرمان خودرو

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی