دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

هنگامی که به درون این اتوموبیل می رویم می بینیم که هر یک از اجزا به صورت کاملا خوب و مرتب در جای خود واقع شده اند و البته که کابین هم دارای کیفیت خوبی می باشد

درون این اتوموبیل قسمت های خوبی برای مواردی مانند جای فنجانی برای دو نفر یا مثلا جای عینک آفتابی و محل قرار گیری بطری در نظر گرفته شده است .

یک صفحه لمسی هم در مرکز اتوموبیل واقع شده است که اندازه ان ۷ اینچ می باشد و بر روی آن دکمه های رادیو و مدیا و تنظیمات و دکمه های تلفن قرار گرفته است .

 
یک فضای کوچک نیز پشت آفتاب‌گیرها وجود دارد اما مجبورید به‌صورت فیزیکی آن را باز کنید و حسگر فعال‌کننده‌ای وجود ندارد. البته این مشکل بزرگی نیست و اکثر مردم تا این حد تنبل نیستند!

 

سیستم ناوبری تنها در تریم پریمیوم در دسترس است هرچند که تریم SR و پایین‌تر اپل کارپلی/گوگل را هم‌اکنون برای دستگاه‌های اندرویدی دریافت کرده‌اند که امکان دسترسی به برنامه‌هایی همچون نقشه‌ها، موزیک و پیام‌رسانی فعال شونده با صدا را می‌دهد. دو خروجی ۱۲ ولت نیز زیر سیستم تهویه‌ی دو ناحیه‌ای وجود دارد و ورودی‌های AUX و USB نیز در نظر گرفته شده است.

 

SR دوربین پشتی با حسگرهای عقب دارد که عالی است. دید دوربین خوب و واضح است اما دید ۱۸۰ درجه‌ای دارد. دستورالعمل‌هایی برای پارک کردن وجود دارد که بسیار کمک‌کننده هستند.

 

تریم نقره فضای داشبورد و کنسول مرکزی را تزیین می‌کند اما مقدار زیادی پلاستیک مشکی وجود دارد و بخش بالایی داشبورد شکلی عجیب‌وغریب دارد. تریم نقره به درها نیز گسترش یافته است. صندلی‌ها نیز شکلی اسپورت دارند و احساس خوبی از حضور در یک خودروی اسپورت را ایجاد می‌کنند. پشت‌سری‌ها نیز قابل تنظیم هستند.

 

غربیلک فرمان نیز به‌صورت یک معما است و احساس می‌کنیم که کوچک است اما در واقع خیلی کوچک به نظر نمی‌رسد. دکمه‌هایی برای صدا، رادیو، پاسخ به تلفن، اطلاعات راننده مثل داده‌ی سفر، مصرف سوخت و میزان سوخت باقی‌مانده، کروز کنترل و حالت فرمان وجود دارد.
دید عقب و سه‌چهارم SR ضعیف است و ستون C ضخیم و پنجره عقب نازک و کوچک در این دید کم نقش دارند. البته این خودرو به‌طور استاندارد از دوربین و حسگرهای عقب بهره می‌برد.

صندلی‌های عقب i30 کاملاً راحت هستند. فضای سر بیش‌ازحد نیاز است و فضای زانوی زیادی وجود دارد.
دو فرد بالغ می‌توانند به راحتی در بخش عقبی بنشینند. ورودهای هوای بخش عقب و یا خروجی ۱۲ ولت و USB وجود ندارد اما در بخش پشتی صندلی‌ها پاکت نقشه تعبیه شده است. فضای صندوق این خودرو ۳۷۸ لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار به ۱۳۱۶ لیتر می‌رسد.
پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری و بنزینی تریم SR توانایی تولید ۱۶۷ اسب بخار قدرت و ۲۰۱ نیوتون متر گشتاور را دارد و این پیشرانه به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل شده است. در بازارهای اروپایی i30 توربو نیز وجود دارد اما این نسخه در استرالیا عرضه نمی‌شود. گیربکس اتوماتیک به قدر کافی سریع است و در سرعت‌های شهری بسیار نرم و روان نشان می‌دهد.

منبع : هیوندا 

  • ۹۵/۰۷/۲۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی