دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اتوموبیل سوناتا هیوندا یک خودروی سدان متوسط می باشد که ظاهر زیبایی هم دارد این خودرو یکی از محبوب ترین خودرو ها در میان مردم می باشد.

استادیت می گوید :

کمپانی هیوندا اتوموبیل سوناتا ۲۰۱۴ را در پنج کلاس تولید نموده است .

مدل پایه سوناتا جی ال اس می باشد . بهای جی ال اس معادل ۲۱٫۳۵۰ دلار می باشد و مدل فول همین خودرو دارای قیمتی معادل ۲۸٫۶۵۰ دلار است و به نام لیمیتد ۲٫۰T در بین مردم شناخته شده است .

بیشترین تغییرات قابل توجه در سوناتای ۲۰۱۴ را در طراحی خارجی آن که اصطلاحاً face-lifted نامیده می شود انجام شده است، یک سیستم صوتی جدید، صفحه نمایش لمسی ارتقاء یافته و سیستم نابری بروز شدهآن از دیگر تغییرات سوناتای ۲۰۱۴ نسبت به سوناتای ۲۰۱۳ است.

مدل پایه آن GLS،  ارزش آن  ۱۵۵ دلار نسبت به سوناتای ۲۰۱۳ گران تر شده است.

 

تغییرات لحاظ شده از ظاهر لیفت شده تا سیستم ناوبری و صفحه نمایش آن همگی اینسوناتا را دلربا تر از مدل سال گذشته آن نموده است.

رینگ ۱۷ و ۱۸ اینچی، مه  شکن های جلو HID و چراغ های LED در عقب. چرخ های ۱۸ اینچی برای کم کردن صدای خودرو در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش ناوبری خودرو ۸ اینچی با ابعاد ۴:۳، که از نسل سوم سیستم چند رسانه ای هیوندای بهره می برد.

این صفحه نمایش اختیاری است. سیستم دوربین عقب خودرو از این مونیتور اطلاع رسانی می کند. استفاده از فیبر کربن در مدلهای بالاتر وجود دارد.

 

از ویژگیهای جدید سوناتا ۲۰۱۴ داشتن ردیابی نقطه کور راننده در آینه بغل خودرو است. سیستم تهویه جدید و صندلی های نوآوری شده از جمله تفاوت های مدل  ۲۰۱۴ و ۲۰۱۳ است.

 

سوناتای GLS و SE چهارسیلندر، ۲٫۴ لیتری، گیربکس اتوماتیک ۶ دنده، موتور توربو دارند. برای مدل SE 2.0T یک سیستم اگزوزخاص و فرمان دیگر تدارک دیده شده است کمی شبیه به سیستم سانتافه

دستگاه انتقال قدرت تغییری با مدل ۲۰۱۳ آن ندارد. توان تولیدی این خودرو ۱۹۰ اسب بخار است.

منبع : هیوندا سوناتا 

  • ۹۵/۰۷/۲۵
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی