دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

یک اتوموبیل قدیمی از برند رنو خودروی رنو کلیو مدل ۲۰۱۶ می باشد

این اتوموبیل بیشتر در دست قشر میانی افراد جامعه قرار دارد و دلیل این امر هم داشتن قیمت متوسط خودرو می باشد

این اتوموبیل جزو اتوموبیل های هاچ بک می باشد و تقریبا ۲۵ سال می باشد که این اتوموبیل تولید می گردد

این خودرو قادر می باشد که ۸ مدل موتور را ساپورت کند از ۱۲۰۰ سی سی تا ۱۶۰۰ سی  سی گرفته تا موتور بنزینی و گازوئیلی.

دارای قیمتی حدود ۱۱۰۰۰۰۰ در مدل پایه تا قیمت در مدل فول خود دارد.پس بازه انتخاب شما هم بسیار زیاد است.ار رقیبان اصلی این خودرو فلوکس واگن گلف ۲۰۱۶ و فورد فوکوس می توان نام برد.

 

در طراحی رنو کلیو مدل ۲۰۱۶ سعی در قوی سازی و خشن کردن ظاهر جلوی خودرو شده است.مثل بقیه محصولات رنو این خودرو هم در جلوپنجره ی خود آرم بزرگ رنو را دارد.جلوپنجره این خودرو از دو خط موازی سیاه رنگ و یک خط نقره ای در وسط می باشد.

 

از نظر ابعادی دارای جلو پنجره ای جمع و جور است. دستگیره درب عقب خودرو همانندهیوندای ولستر و بعضی دیگر از خودرو های جدید در گوشه سمت بالا همانطور که در عکس مشخص است پیروی می کند.همین طراحی از دور این خودرو را به خودروی دو در مشابه می کند اما این خودرو در اصل چهار سرنشین است.

 

لازم است بدانید بر خلاف خیلی از خودرو ها که از دی لایت در روی سپر استفاده می کنند اما در رنو کلیو دی لایت ها در همان جلوپنجره موازی قرار گرفته اند که در نوع خود کمی جدید است.این خودرو دارای رینگ مشکی رنگ ۵ پره است که استفاده از رنگ مشکی بدلیل داشتن هارمونی با رکاب های مشکی رنگ در این خودرو می باشد.

 

 

در داخل خودرو از طراحی خوبی برخوردار است چرا که این خودرو دارای فضای زیادی است.چرا که اگر تعریف نکرده باشیم می تواند حتی براحتی ۵ نفر را با خود حمل کند.کیومتر شمار در رنو کلیو در نوع خودر جدید است و از طراحی زیبا و جدیدی بر خوردار است.در وسط خود دارای مانیتور بزرگ است که از  R-LINK پشتیبانی می کند

منبع : رنو 

  • ۹۵/۰۷/۲۴
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی