دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مدیر عامل شرکت ایران خودرو فارس بیان نمود :

بر اساس برنامه ریزی هایی که ما صورت داده ایم در یک روز معادل ۷۰ دستگاه پژوپارس در شهر شیراز به تولید می رسد .

برطبق گزارشی که تسنیم از شهر شیراز ارایه داده است و به نقل از روابط عمومی صنعت و معدن و تجارت شهر فارس جناب لهراسبی بیان نمود :

کمپانی ایران خودرو فارس موفق گشته است با استفاده نمودن از افراد مجرب و متخصص و با تلاش های فراوانی که کرده است و همچنین جذب نمودن ۲۰۰ نفر از افراد استان فارس سهم مهمی را در کاهش بیکاری داشته باشد و نهایتا بهبود بخشیدن صنایع استان را چه از بعد کمی و چه کیفی در پی  داشته باشد

وی افزود: با مساعدت مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و پیگیری‌های مدیریت فارس برنامه تولید ایران خودرو فارس از ۳۰ دستگاه در سال ۱۳۹۲ به روزانه ۷۰ دستگاه خودرو در روز افزایش یافت .

 

مدیرعامل ایران خودرو فارس گفت: تولید این تعداد خودرو، نقطه عطفی در روند تولید شرکت بوده و امید است با تکیه بر تجربه و دانش داخلی و همچنین برنامه‌ریزی های علمی شاهد موفقیت روز افزون این واحد تولیدی در جهت تحقق اهداف استراتژیک تعریف شده و رشد صنعت استان باشیم.

 

لهراسبی تصریح کرد: این کارخانه فعالیت خود را از مونتاژ روزانه یک دستگاه خودرو شروع کرده و امروز توانسته تولیدات خود را به ۷۰  خودرو افزایش دهد.

 

مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس تصریح کرد: این شرکت با مساحت ۲۰ هکتار و بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی مجرب، پتانسیل افزایش خط تولید خودرو در ابعاد گسترده را در میان سایر کارخانجات تولید خودرو دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: وجود نیروهای متخصص و کارآمد در صنایع مختلف شامل برق، الکترونیک، مخابرات، سازه و نیز نزدیکی این شرکت به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دسترسی آسان به تمام مراکز استان‌ها و کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا به منظور تسریع حمل و نقل در صادرات و واردات و دارا بودن سابقه پژوهشی نقش قابل توجهی در توسعه صنعت استان فارس داشته است.

منبع : پژو پارس

  • ۹۵/۰۷/۱۹
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی