دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بنا بر گزارشی که خبر گزاری میزان ارایه نموده است :

چند وقتی می باشد که ما در خیابان ها اتوموبیل های چینی زیادی را می بینیم که البته هم که ظاهر این خودروها فریبنده می باشد و هر روزی هم که می گذرد تعداد این اتوموبیل ها بیشتر می گردد .

یکی از اتوموبیل های چینی که امروزه در خیابان ها مشاهده می نماییم خودروی لیفان ایکس 50 می باشد که این خودرو از پلت فرمی همسان با لیفان 530 بهره مند است .

این خودرو در همان کلاسی که رنو کپچر، بی ‌ام ‌و X1 و پژو 2008 طبقه بندی می‌شود که نه کراس اوور هستند نه هاچ‌بک، اما لیفان آن را با کد X تعریف میکند که معرف خودروهای کراس اوور این شرکت است.

 

از جمله امکانات این چینی می‌توان به سنسور دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، کامپیوتر سفری و سان روف اشاره کرد.

همچنین X50 با سیستم ترمز ضدقفلABS  به همراه ترمز کمکی ضد قفل BAS و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD برای کنترل خودرو در سرعت‌های بالا ضعفی ندارد.

خودروی لیفان X50 دارای شش کیسه هوا برای سرنشینان می باشد که دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو تعبیه شده است.

براساس این گزارشX50 در دو نوع گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک عرضه شده است و پیشرانه این خودرو دارای یک موتور 1.5 لیتری است که حداکثر توان خروجی 102 اسب بخار تولید می‌کند.

گفتنی است این خودرو چینی با حجم موتور 1500 سی‌سی خود حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی میکند و مصرف سوخت این خودرو در حالت گیربکس دستی برابر با 6.3 لیتر و در نوع اتوماتیک برابر با 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

 

این خودرو دارای ارتفاع هزار و 540 میلی‌متری است که با طول 4 هزار و 100 میلی‌متری و عرض هزار و 722 میلی‌متری دارای فاصله دومحور 2هزار و 550 میلی‌متری است.

لازم به ذکر است که X50 با رنج قیمت بین 55 میلیون تا 60 میلیون تومان در بازار ایران قیمت دارد که شاید از جهت قیمت خیلی از خریداران خودرو را به سمت خود جذب کند.

 منبع : لیفان 

  • ۹۵/۰۷/۱۹
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی