دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

این مقاله توسط شخصی نوشته شده است که مشتری کرمان موتورز می باشد و به شدت هم از این کمپانی شاکی می باشد

بنده یکی از کسانی می باشم که با کمپانی کرمان موتور وارد معامله شده ام. این کمپانی حتی پایبند به قرارداد یک طرفه ای که از سوی خودشان هم تنظیم شده است نمی باشند بنده خیلی از این کمپانی ناراضی می باشم

بنده ۴ ماه پیش برای یک دستگاه لیفان در یکی از نمایندگی های کمپانی مدیران خودرو در شهر شیراز ثبت نام کرده ام بعد از آن حدود دو ماه پیش بود که به دلیل شرایطی که شرکت داشت و همچنین قیمت نامناسب آن و معطل شدن چند ماهه آن را مناسب شرایط خود ندیدم و برای انصراف از آن اقدام کردم .

طبق قرارداد ناعادلانه  و یک طرفه ای که هر مشتری مجبور است یا امضاء کند یا از خیر خرید بگذرد سود دوران مشارکت ۷درصد معین شده بود! در برابر تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی رقم ۷درصد هم در جای خود جالب بود ولی …

وقتی برای انصراف مراجعه کردم سود دوران مشارکتم را  تا روز انصراف با همان نرخ جالب ۷ درصد محاسبه کردند و گفتند بین ۲۰ تا ۳۰ روز دیگر پولتان را خواهیم داد.

سئوال اول اینکه وقتی من انصراف دادم و سود مشارکتم تا روز انصراف محاسبه شده و ایام بعد سودی به آن تعلق نمی گیرد بر چه مبنایی باید پول من که حتماً بر اساس ضرورت و نیازم اقدام به انصراف کرده ام باید ۲۰ تا ۳۰ روز در حساب شرکت مذکور بماند؟ در دنیای دیجیتال، اینترنت و ماهواره ای که انصراف من لحظه ای به اطلاع شرکت می رسد چرا نباید فردا یا پسفردای انصراف، پول مشتری به وی پرداخت گردد؟ آیا شرکت کرمان موتور شرکت فقیر و ضعیفی است که باید منتظر بماند تا مشتری دیگری ثبت نام نموده و پول او را گرفته و به من تحویل نماید یا غرض از این کار سودجویی بیشتر است؟

سئوال دوم اینکه حالا ۱۰ روز از همان قرارداد حداکثر ۳۰ روز پس از انصراف می گذرد و هنوز پول من داده نشده است. چرا شرکت به قرارداد یک طرفه کاملاً به نفع خودش هم پایبند نیست و پول مشتریان خود را پرداخت نمی کند؟

سوم اینکه سود پول این یک ماهه و خدا داند تا کی که به مشتری پرداخت نشده به جیب چه کسی خواهد رفت؟

چهارم اینکه آیا شرکت کرمان موتور با این اقدامات غیر قانونی و سودجویی از پول مشتریان خود و عدم تحویل به موقع پول مشتریان حتی بر اساس همان قرارداد یک طرفه و کاملاً بسود شرکت مذکور، فکر اعتبار و آبروی شرکت خود را هم نمی کند؟ آیا نقش تخریبی اینگونه  رفتارها و حق مردم خوری که منجر به بی اعتمادی و بر باد رفتن اعتبار شرکت می گردد به این سود حرام کسب شده از پول مردم می ارزد؟

در آخر اینکه از مشتریان اینگونه شرکتها میخواهم بیشتر مواظب معامله خود با آنها باشند و مسئولان هم نظارتی بیشتر معمول دارند تا حق و حقوق مردم مورد سودجویی عده ای قرار نگیرد. 

منبع : کرمان خودرو

  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی