دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

طبق گزارش خبری تحلیلی انتخاب  :

کمپانی کرمان موتورز که مسولیت فروش اتوموبیل های لیفان و جک را بر عهده دارد یک عمل بسیار تعجب برانگیز از خود نشان داد!
این کمپانی به همه نمایندگی های فروش اش اعلام کرد که دیگر اتوموبیل لیفان ایکس 60 را نفروشند و تحویل این خودرو را متوقف سازند !
به گزارش خودرونگاران؛ پس از مراجعه برخی خریداران ایکس60 به نمایندگی های فروش گروه صنعتی کرمان موتور، با وجود ارائه شرایط فروش نمایندگی با بیان این که شرکت فروش خودروی لیفان ایکس 60 اتومات را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرده، از احتمال ارائه فراخوان برای رفع عیب این خودرو خبر داد!
هر چند این نمایندگی جزییات بیشتری در مورد این فراخوان ارائه نکرد اما تاکید کرد : از صبح امروز که برای فروش لیفان ایکس 60 اقدام کردیم اعلام کرده اند تا هیچ خودرویی فعلا فاکتور نشود.

تلاش های خبرنگار ما برای پاسخ گویی از سوی مدیران کرمان موتور ادامه دارد ولی تاکنون مدیران این گروه صنعتی در این خصوص به ارائه پاسخی نپرداخته اند

معرفی خودرو

در پانزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز ، شرکت کرمان موتور از اولین محصول شاسی بلند لیفان چین رونمایی کرد .

این خودرو که با نام X60 بصورت CKD وارد کشور خواهد شد اولین محصول شاسی بلند خودروسازی لیفان چین و سومین محصول شرکت کرمان موتور پس از لیفان ۵۲۰ و ۶۲۰ می باشد .

لیفان X60 از موتور ۱۸۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپه با توان ۱۳۲ اسب بخار بهره می برد که مجهز به سیستم تنظیم زمان بندی سوپاپ های هوشمند بوده و از طریق گیربکس ۵ سرعته ی دستی ، توان موتور را به محورهای جلو انتقال می دهد . ماکزیمم سرعت X60 حدود ۱۷۰ کیلومتر در ساعت برآورد گردیده است .

منبع : لیفان 

  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی