دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اتوموبیل رنو کلیو که به انگلیسی RENAULT CLIO نوشته میشود در کلاس سوپر مینی جای دارد

این اتوموبیل را از سال ۱۹۹۰ میلادی تولید نموده اند و هم اکنون هم در دست تولید می باشد .

برای طراحی و ساخت اتوموبیل رنو کلیو از اتوموبیل رنو ۵ بهره گیری کرده اند و تنها دو دفعه آن هم در سال های ۱۹۹۴ و همچنین ۱۹۹۶ تغییرات چندی در آن اعمال کرده اند

 

رنو کلیو (Clio)، خودرویی که در سال های ۱۹۹۱ و ۲۰۰۶ توانسته عنوان بهترین خودروی سال اروپا را بدست آورد و پرافتخارترین محصول رنو محسوب می شود.

«هاچ بک» کوچکی که به تازگی جدیدترین نسل آن به بازارهای جهانی وارد شده و حالایران خودرو قصد دارد این خودرو را به بازار عرضه کند.

حال با برپایی نمایشگاه خودروی تبریز و اعلام قیمت آن و جدی تر شدن واردات کلیو، این خودرو را در قسمت «خودروهای آینده بازار» قرار دادیم تا محصول جدید بزرگ ترین خودروساز داخلی را بهتر بشناسیم.

کلیو به پیشرانه های مختلفی مجهز شده اما گویا پیشرانه ای که ایران خودرو برای بازار ایران انتخاب کرده نمونه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه توربو TCe است که دقیقا ۱۱۹۷ سی سی حجم دارد و می تواند حداکثر ۱۲۰ اسب بخار در ۴۹۰۰ دور در دقیقه و ۱۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه را تولید کند.

این موتور به یک گیربکس ۶ سرعته خودکار مجهز شده که تمامی نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند و می تواند به کمک آن در شهر ۶٫۶ لیتر، در خارج از شهر ۴٫۴ لیتر و به صورت ترکیبی ۵٫۲ لیتر را بسوزاند.

شتاب صفر تا صد کیلومتر کلیو ۱۱۹۰ کیلوگرمی ۹٫۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.

 

رنو کلیو به عنوان یک خودروی روز اروپایی لیست کاملی از تجهیزات مختلف را در خود دارد که می توانیم به سیستم های ترمز و پایداری ABS، EBD، EBA، ESC، ASR، HSA، چراغ LED مخصوص روز، سنسور پارک در عقب، آینه الکتروکرومیک، دوربین عقب، سیستم ورود بدون کلید، کیلومتر شمار دیجیتالی، سیستم صوتی با چهار بلندگو و ورودی USB، بلوتوث، صفحه نمایش ۷ اینچی، گرمکن آینه های جانبی و رینگ های ۱۶ و یا ۱۷ اینچی اشاره کنیم.(خودروبانک)

 منبع : رنو

 

  • ۹۵/۰۷/۱۲
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی