دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

سراتو در ایران 
اتوموبیل سراتو۱٫۶ لیتری  به قیمت ۱۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در بازار کشورمان موجود می باشد علاوه بر آن نسخه ۲٫۰ لیتری آن هم در بازار ما موجود می باشد که البته قیمت کمی بالا رفته و با بهای ۱۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان خرید و فروش می گردد 
اگر بخواهیم بدانیم رقیب قیمتی این اتوموبیل کدام خودرو می تواند باشد ؟ بعد از بررسی در میابیم که با این مبلغ می توان  سوزوکی ویتارای دنده ای کلاس ۸ بخریم 
 
از همین شرکت یک سواری زیبا نیز با نام کیزاشی در بازار هست که مدل اتوماتیک نیمه فول آن ۱۱۹ میلیون قیمت دارد. از تولیدات نیسان ژاپن می توانید روی مدل تینا MID دست بگذارید که ۱۲۵ میلیون می ارزد. تفاوت بین MID و High در آپشن ها و امکانات است. 

خیلی ها هستند که هنوز دلشان ماکسیما می خواهد. با این پول می شود رفت بهترین رنگ و فول ترین مدل این خودرو را به قیمت ۱۱۴ میلیون تومان خریداری کرد. یادتان باشد مزدا۳ تیپ ۴ با قیمت ۱۱۶ میلیون هم در بازار پیدا می شود. شاید بد نباشد یک گزینه متفاوت را نیز تست کنید، ام جی۶ فول جی تی که توربوشارژر دارد و قیمتش ۱۰۰ میلیونی می شود. شانس خود را برای خرید یک شاسی بلند عجیب مثل سنگ یانگ اکتیون ۱۱۸ میلیونی را بیازمایید. در بین سواری های رنو شاید انتخاب رنو فلوئنس E4  کمی محافظه کارانه باشد ولی ارزش پرداخت ۱۲۵ میلیونی را دارد. 

آخرین چیزی که احتمالاً بدجور نظرتان را عوض می کند خرید یک آلفارومئو است. هاچ بک زیبای ایتالیایی که مدل Mito فول آن ۱۲۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است . ولی نمیدانیم چرا در این محدوه قیمت النترا فول با قیمت ۱۰۵ میلیون بیشتر به دلمان نشست.

کیا سراتو محصولی استثنائی از گروه خودروسازی سایپا است که در دو مدل اتومات و دنده ای با موتور قدرتمند ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول لوکس یک خودرو ایده آل با امکانات کامل می باشد که در کنار امکانات فوق العاده خود از مصرف سوخت ۶/۴برای مدل دنده ای و ۷/۷ برای مدل اتومات خود بهره مند است.

سراتو تمام خواسته های مشتری را برآورده می کند و با تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی استاندارد با هندلینگ عالی لذت رانندگی را به ارمغان آورده است.

 منبع : سراتو کیا 

  • ۹۵/۰۷/۱۱
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی