دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بعد از تست خودروی جدید هیوندا یعنی توسان ما به شهر اولسان رفتیم. اولسان جایگاه اصلی هیوندا می باشد . ما ازاین شهر بازدید کردیم و با دیدن عظمت آنجا به تعجب افتادیم

این شهر تقریبا به اندازه کرج ایران می باشد . در این شهر بزرگ ترین کارخانه های اتوموبیل سازی و کشتی سازی وجود دارد همه این کارخانه ها متعلق به هیوندا می باشد

هیوندا یک شهر بزرگ در کره جنوبی ساخته است که در این شهره ساخته هیوندا معادل ۶۰۰٫۰۰۰نفر سکونت گزیده اند

هیوندایی برای بیش از ۲۰۰ هزار نفر خانه درست کرده است و این رقم جدای از استان اولسان است.

به همراه این خانه ها شما خدماتی از قبیل مدرسه، بیمارستان، سینما و…را دریافت خواهید کرد و اگر کارگر مجردی باشید، با پرداخت تنها ۵۰ دلار در ماه. می توانید یک خانه در اینجا کرایه کنید.

فقط این را به شما بگوییم که پیرمردهای دوچرخه سوار در سرتاسر شهر وجود دارند که وظیفه شان تنها دور کردن افراد عادی از بخش های عظیم صنعتی، همچون جرثقیلی که بیش از ۸۰۰ تون بار را جابه جا می کند است.

و این افراد به صورت متوسط سالیانه ۶۰ هزار دلار آمریکا حقوق دریافت می کنند.

میزان متوسط حقوق پرداختی در حدود ۵۰ هزار دلار است. شما در اینجا شهری را برپا کرده اید. یعنی همه فروشگاه ها و اجناسشان برای شما است.

 

پس از پرداخت پول به کارمندان…کارمندان سرازیر در شهر می شوند و شروع به خرید می کنند و دوباره پول ها به حساب شما باز می گردد.

با این کار همه طرف های معامله راضی به نظر می رسند. هیوندای جز معدود شرکتی هایی است که سنگ آهن را به کارخانه می آورد و در سمت دیگری از کشور یک خودرو به شما تحویل می دهد.

یعنی همه چیز از صفرتاصد ماجرا در این مکان اتفاق می افتد.

اگر بخواهییم به جزییات شهر های بزرگ کره جنوبی همچون سول بپردازیم باید گفت که خودرهای بسیار زیادی در خیابان ها حضور دارند.

 

در حدود ۴۱ درصد از همه خودروهای جدیدی که سال قبل وارد خیابان شده اند، برند هیوندایی را بر پیشانی خود دارند.

جمعیت ۲۵ میلیونی شهر و نبود هرگونه دوچرخه سواری، برخلاف سال های قبل، نشان دهنده این است که قدرت خرید در این کشور بسیار بیشتر شده است.

سئول شهر دوستانه ای است، وای فای مجانی در مکان های مختلف شهر به صورت عجیبی سریع است.

کره ای ها بیشتر خودروهای سدان شهری را می پسندند. رانندگی در این شهر قاطعانه صورت می پذیرد گرچه همیشه ملاحظه در رفتار همه رانندگان وجود دارد.

دود دیده شده در شهر تنها به دلیل حضور بالای خودروها نیست، بلکه این آلودگی از سمت کشور چین در سرتاسر دریای زرد پخش می شود و به این جا می رسد.

در شهر دانگجن تاسیسات بخش تولید فولاد هیوندای وجود دارد که باز هم در نوع خود بزرگ ترین در جهان به شمار می آید.

وقتی شما به شهر می آیید با یک چشم انداز آخرالزمانی رو به رو خواهید شد.

منبع : هیوندا 

  • ۹۵/۰۷/۰۸
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی