دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

دستگیره

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در بین سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۴ بود که اتوموبیل رنو ۵ توربو تولید گشت

طراحی این اتوموبیل ها موتور وسط عقب و محور عقب بوده .

موتور این اتوموبیل برابر ۱۳۹۷ سی سی بوده است

این خودرو مجهز به ۴ سیلندر بوده است

این خودرو انقدر امکانات دارد که شما هر چه که از یک خودرو بخواهید در اختیارتان قرار می دهد

موتور طولی در مقابل محور عقب، با جابجایی از ۱۳۹۷ سی‌سی ساخته شده از ۱۶۰ اسب بخار نصب شده بود و حداکثر گشتاور نیرو به ۲۱۰ نیوتن متر رسیده بود.

یک‌هاچ‌بک موتور وسط فرانسوی با گل‌گیرهای برجسته که متعلق به دهه ۱۹۸۰ میلادی است و شجره‌نامه‌اش به مسابقات رالی می‌رسد. در واقع، این مدل خودرویی که بسیاری از علاقه‌مندان دنیای خودرو در امریکا به دنبالش هستند و روز به روز کمیاب‌تر و گران‌تر می‌شوند. امّا در حال حاضر، یک نمونه از این خودرو قرار است که از طریق حراج به دست یکاین‌ خودرو هم‌اکنون از طریق یکی از وب‌سایت‌های محبوب علاقه‌مندان خودرو با عنوان “Bring a Trailer” به حراج گذاشته شده که تا لحظه نگارش این متن، بالاترین پیشنهاد برابر ۳۵ هزار دلار بوده است. با درنظر گرفتن اینکه این خودرو در سال گذشته با قیمت ۷۹ هزار دلار به فروش گذاشته شده، احتمالاً قیمت نهایی معامله، بیشتر از اینها خواهد بود. مشتری خوش‌شانس برسد.

این رنو ۵ توربو ۲ مدل ۱۹۸۳ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسط یک واردکننده غیر رسمی به ایالات متحده آورده شده و در طول زندگی‌اش، تنها ۱۰۲ هزار کیلومتر پیموده است. همه‌چیز در این خودرو به حالت اولیه حفظ شده است؛‌ البته به جز یک سیستم اگزوز افترمارکت و چرخ‌های جدید «مینی‌لایت». این چرخ‌های جدید استفاده از انواع تایرهای بیشتری را نسبت به چرخ‌های اولیه با ابعاد متریک میسّر می‌کنند.
به نظر می‌رسد که کابین این خودرو از شرایط خوبی برخوردار باشد، ولی در همین حال، برخی رنگ‌آمیزی‌ها بر روی بدنه نمی‌تواند چندان خوشایند باشد. همچنین موتور ۱/۴ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف و همراه با توربوشارژر، احتمالاً همان‌ چیزی است که از ابتدا در رنو ۵ وجود داشته و خروجی ۱۸۵ اسب‌بخاری‌اش از طریق یک ترانس‌آکسل ۵ سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. R5 توربو ۲ با موتوری که به جای صندلی‌های عقب نشسته و صندوق جلویی که با یک تایر زاپاس پر شده است، از نظر میزان کارآیی در سطح پایین‌تری نسبت به مدل استاندارد رنو ۵ قرار می‌گیرند؛ موضوعی که شاید در یک نسخه ویژه رالی موتور وسط، چندان اهمیتی نداشته باشد.

 منبع : رنو

  • ۹۵/۰۷/۰۶
  • mandmse mandmse

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی